”Driftssikkerheden er som regel den vigtigste parameter i hverdagen” 

 

RICOH 

Alt service håndteres af Ricoh Danmarks egen serviceafdeling med godt 65-70 kørende teknikere på landsplan. Ricoh har egen support og Call Center placeret i Vallensbæk, hvor de tager godt hånd om kontakten fra den første samtale og til problemet er løst.

Telefon: 70 10 67 68 

Email: servicekald@ricoh.dk

 

LEXMARK

Service på Lexmark håndteres af Hansenprint og dets underleverandører.

De valgte underleverandører kender de krav der stilles til en professionel leverandør, og kender ikke mindst de arbejdsopgaver vores kunder har.

Ved rekvirering af service eller behov for forbrugsstoffer kontakt os på nedenstående måde:

Telefon: 53 63 82 08

Email:  service@hansenprint.dk

 

XEROX 

Alt service håndteres af Xerox Danmarks egen serviceafdeling med godt 100 kørende teknikere på landsplan. Xerox har egen support og call center placeret i Ballerup, hvor de tager godt hånd om kontakten fra den første samtale og til problemet er løst.

Telefon: 70 10 72 88 

Email:  service@hansenprint.dk